Intertoys Testpiet


Ter ondersteuning van de TV serie ‘Op weg naar pakjesavond’ op Nickelodeon ontwikkelden wij een campagne website (deze serie werd in de Sinterklaasperiode van 2017 dagelijks uitgezonden). In fysieke winkels van Intertoys konden kinderen parallel hieraan een speurtocht doen met door Testpiet gekozen ‘Testpiet Toppers’.

Lees meer

Concept

In samenwerking met BrandDeli is door ons nagedacht over interactie met de (jonge) bezoekers van de website. We hebben a.d.h.v het concept de campagne website met een live chat functie ontwikkeld. Op die manier konden bezoekers op bepaalde tijden live met Testpiet chatten. Met een team chatters zijn er vanuit diverse partijen nieuwsgierige kinderen namens Testpiet te woord gestaan.

Opdrachtgever
Intertoys / BrandDeli
Services
Concept in samenwerking met BrandDeli
Interface design
Webdevelopment
Chat integratie

Ontwikkeling campagne website

De website is responsive opgezet en is op die manier breed inzetbaar. Met het oog op de jonge doelgroep is er in de website een duidelijke structuur aangebracht. Met heldere kleurblokken en duidelijke thema aanduidingen.

De vlogs met het geteste speelgoed van Testpiet kwamen om beurten vrij, met enige tijd er tussen. Op deze manier werd duidelijk gemaakt welk speelgoed getest was en welke er nog te verwachten waren.

Parallel aan de TV serie en de website konden kinderen in fysieke Intertoys winkels een speurtocht doen, op zoek naar alle Testpiet Toppers; speelgoed wat als topper gemerkt was door Testpiet.

Onze gouden eieren liggen klaar

Ben jij ook nieuwsgierig naar wat er in zo’n gouden ei zou kunnen zitten?

Neem contact op