Maak je eigen Efteling-avontuur


In samenwerking met BrandDeli is er een campagne-website ontwikkeld voor de Efteling. De campagne wordt via Nickelodeon gepromoot. De doelgroep van de campagne is jeugd van 6-12 jaar. 

Lees meer

Concept

‘Maak je eigen Efteling avontuur’ is een campagne-website gericht op schooljeugd tussen de 6-12 jaar. Als (potentiële) bezoekers en geïnteresseerden van De Efteling kunnen ze op hun eigen wijze een Efteling avontuur als reclame video zelf maken. Kinderen kunnen daarbij uit diverse videobeelden en muziekfragmenten kiezen. Daarnaast kunnen ze een voice-over tekst inspreken. Op Nickelodeon (o.a. tv en website) wordt de campagne gepromoot. De editor is op pc of laptop te gebruiken. De website is tevens mobile responsive opgezet. 

Opdrachtgever
BrandDeli
De Efteling
Services
Interface design
Webdevelopment

Website

De website is responsive opgezet en is zowel op laptop en tablet als op smartphones bereikbaar. Een unieke ontwikkeling is dat de video-editor gemaakt is om te gebruiken in een browser.

Editor

Er kan gekozen worden uit diverse Efteling videofragmenten en diverse muziekfragmenten. Op die manier kan elk kind zijn eigen avontuur creëren. Eventueel ondersteund met een eigen voice-over opname, voor een persoonlijke tint.

Onze gouden eieren liggen klaar

Ben jij ook nieuwsgierig naar wat er in zo’n gouden ei zou kunnen zitten?

Neem contact op