Maak je eigen Efteling-avontuur
In samenwerking met BrandDeli is er een campagne-website ontwikkeld voor de Efteling. De campagne is via Nickelodeon gepromoot. De doelgroep van de campagne is jeugd van 6-12 jaar.

Concept
‘Maak je eigen Efteling avontuur’ is een campagne-website gericht op schooljeugd tussen de 6-12 jaar. Als (potentiële) bezoekers en geïnteresseerden van De Efteling kunnen ze op hun eigen wijze een Efteling avontuur als reclame video zelf maken. Kinderen kunnen daarbij uit diverse videobeelden en muziekfragmenten kiezen. Daarnaast kunnen ze een voice-over tekst inspreken. Op Nickelodeon (o.a. tv en website) wordt de campagne gepromoot. De editor is op pc of laptop te gebruiken. De website is tevens mobile responsive opgezet.
- Opdrachtgever
- De Efteling
BrandDeli - Services
- Interface design
- Webdevelopment

Website
De website is responsive opgezet en is zowel op laptop en tablet als op smartphones bereikbaar. Een unieke ontwikkeling is dat de video-editor gemaakt is om te gebruiken in een browser.

Editor
Er kan gekozen worden uit diverse Efteling videofragmenten en diverse muziekfragmenten. Op die manier kan elk kind zijn eigen avontuur creëren. Eventueel ondersteund met een eigen voice-over opname, voor een persoonlijke tint.
Onze gouden eieren liggen klaar
Ben jij ook nieuwsgierig naar wat er in zo’n gouden ei zou kunnen zitten?
Neem contact op