Moestuin Masters


Ter ondersteuning van de overkoepelende campagne ‘Plant met Kellogg’s’ hebben we in samenwerking met Brand Deli deze vrolijke en leerzame online game en de nodige digitale activatie ontwikkeld.

Lees meer

Concept

Ter ondersteuning van de overkoepelende campagne ‘Plant met Kellogg’s’ hebben we in samenwerking met Brand Deli deze vrolijke en leerzame online game en de nodige digitale activatie ontwikkeld.

Kinderen van de basisschool worden bij dit concept als doelgroep gezien. De combinatie van een managementgame en actiongame met een speelduur van maximaal 5 minuten is dan een mooie uitdaging. Kinderen dienen binnen de gestelde tijd de juiste gewassen te telen, water te geven, vogels weg te jagen en de gewassen uiteindelijk te oogsten.

Opdrachtgever
Kellogg's
BrandDeli
Services
Webdesign
Webdevelopment
Illustration
Link
Website

Multi-platform

Het belangrijkste uitgangspunt voor de gameontwikkeling was dat deze op mobiele apparaten diende te functioneren. Weliswaar in een browser. Om die reden hebben we er voor gekozen om de game in HTML(5) en Javascript op te zetten.

Onze gouden eieren liggen klaar

Ben jij ook nieuwsgierig naar wat er in zo’n gouden ei zou kunnen zitten?

Neem contact op