Word jij de nieuwe Vingino vlogger?
Ter ondersteuning van de Kids Choice Awards op Nickelodeon ontwikkelden we een campagne website. Op Nickelodeon heeft deze actie gedurende 15 weken gelopen. De actie bestond uit twee fasen.

Concept
In samenwerking met BrandDeli hebben we de Viningo campagnewebsite ontwikkeld. Op Nickelodeon heeft deze actie gedurende 15 weken gelopen en werd deze in commercials gepromoot. De actie bestond uit twee fasen: een Vingino vlogwedstijd waarbij websitebezoekers konden stemmen op hun favoriete Vingino vlogger met daarop volgend een follow up actie waarbij deelnemers kans maakten op een kledingset van Vingino.
Tijdens de Kids Choice Awards van Nickelodeon (28 maart) werden de twee winnende Vingino vloggers bekend gemaakt. Daarna is de follow up actie gelanceerd en is de campagne omgezet naar een winactie met referenties naar de eerste fase van de actie.
- Opdrachtgever
- Vingino
BrandDeli - Services
- Concept in samenwerking met BrandDeli
- Interface design
- Webdevelopment
- Contentmanagment

Website
De campagnewebsite is responsive ontwikkeld en is op die manier breed inzetbaar. De doelgroep is basisschooljeugd vanaf 6-12 jaar. In de eerste actiefase (voor de KCA) plaatsten we wekelijks een nieuwe challenge video voor de Vingino vloggers waarna de vloggers een video maakten van hun challenge opdracht. Daar kon vervolgens door bezoekers op gestemd worden. Wie voerde de challenge het beste uit?
Onze gouden eieren liggen klaar
Ben jij ook nieuwsgierig naar wat er in zo’n gouden ei zou kunnen zitten?
Neem contact op