Word jij de nieuwe Vingino vlogger?


Ter ondersteuning van de Kids Choice Awards op Nickelodeon ontwikkelden we een campagne website. Op Nickelodeon heeft deze actie gedurende 15 weken gelopen. De actie bestond uit twee fasen.

Lees meer

Contact

In samenwerking met BrandDeli hebben we de Viningo campagnewebsite ontwikkeld. Op Nickelodeon heeft deze actie gedurende 15 weken gelopen en werd deze in commercials gepromoot. De actie bestond uit twee fasen: een Vingino vlogwedstijd waarbij websitebezoekers konden stemmen op hun favoriete Vingino vlogger met daarop volgend een follow up actie waarbij deelnemers kans maakten op een kledingset van Vingino.

Tijdens de Kids Choice Awards van Nickelodeon (28 maart) werden de twee winnende Vingino vloggers bekend gemaakt. Daarna is de follow up actie gelanceerd en is de campagne omgezet naar een winactie met referenties naar de eerste fase van de actie.

Opdrachtgever
Vingino
BrandDeli
Services
Concept in samenwerking met BrandDeli
Interface design
Webdevelopment
Contentmanagment

Website

De campagnewebsite is responsive ontwikkeld en is op die manier breed inzetbaar. De doelgroep is basisschooljeugd vanaf 6-12 jaar. In de eerste actiefase (voor de KCA) plaatsten we wekelijks een nieuwe challenge video voor de Vingino vloggers waarna de vloggers een video maakten van hun challenge opdracht. Daar kon vervolgens door bezoekers op gestemd worden. Wie voerde de challenge het beste uit?

Onze gouden eieren liggen klaar

Ben jij ook nieuwsgierig naar wat er in zo’n gouden ei zou kunnen zitten?

Neem contact op